Saturday, January 12, 2013

Our New Bicycle

Hi u ols......

Guess what?? Daddy bought us a new bike. Yeay!! We are so happy n excited to have a new bike. This time we got to choose our own bike. Fara choosed a yellow bike and Sara choosed a pink bike. They said it's becouse of Fara is the Yellow Ranger and Sara is the Pink Ranger....u guys are so into Power Rangers huh??

Anyway here are some photos taken ........


Sara trying on the bike......


Yeay ... I finally got my own bike


Adjusting Fara's bike......


Tepi sikit adik nak lalu nie.....


"Daddy u're in my way......"


Fara:" cepat la uncle......."


My official 1st Bike.......


Cun tak???


Say cheese..... we got a new bike :)


"Jom Daddy kite balik.... we all dah tak sabar nak kayuh basikal nie......


Mommy said, keselamatan is very important so kena pakai protection....All the safety gears are being sponsored by Enda Pah.... Thank you Enda Pah :)


Sara the "Berani" one......


Mommy cammana nak break nie? Guna kaki ke??


Susah la Mommy nak break... adik guna kaki ajer la yea.


This is so hard mommy.......


Kite isi minyak dulu..... jom makan roti


Roti ni la yang kakak suka, mommy nanti beli lagi ok......


Kakak cepat la.... asyik nak makan ajer nie


Adik dah penat tunggu nie......


Kring.... Kring..... siapa nak beli ais cream.....adik ada jual


Here I come adik.....


Jom adik lumba... siapa sampai dulu......


OOOO Enda makan tak ajak kakak ke???


Best la Mommy naik basikal.....


Daddy, adik ada jual makanan, daddy nak beli apa?


Beli dari kakak pulak daddy......


Ok adik daddy nak burger satu dengan air milo ais.....


Kakak.... daddy nak kain sarung satu......


Adik haus la......



Main, main jugak yea kawan-kawan..... jangan lupa minum air, its good to keep us hydrated. Peace ya'ols.......

No comments: