Sunday, April 29, 2012

Upin & Ipin The Musical

Hi,

Bila Upin & Ipin nak buat teater musical di Istana Budaya, kami pun tak mahu melepaskan peluang untuk melihat diaorang dengan lebih dekat lagi. So apa lagi..... daddy pun mula la mencari tiket untuk kami semua kan?

" betul... betul... betul......"

Jom tengok some of pictures taken on that day.....



Eh ... sama besar la kite :)



Opah dan Kak Rose....... and us



Kak Sofea pun ada........




Our two favourite Jejaka Malaya.......



Ayam pun nak bergambar sama kite la.......



Say Cheese...... Upin & Ipin is behind us



" Hai.... saya upin, saya ipin dan ini kawan2 saya....... Fara, Sara & Sofea :)



Family Photo..........

No comments: